مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-05اقتصادي

فارس من| مطالبه توقف گران فروشی خودرو کلوت اتوماتیک و نظر شورای رقابت


برخی کاربران خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارسِ من، خواستار پیگیری درباره علت افزایش قیمت ناگهانی خودرو کلوت اتوماتیک تولیدی شرکت مکث موتور شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من با عنوان اعتراض به افزایش قیمت خودروی کلوت اتومات عنوان کرده اند که شرکت مکث موتور در اقدامی غیرمنتظره و برخلاف روال گذشته، قیمت خودروی کلوت اتومات را 650 میلیون تومان افزایش داده است.

کاربران فارس همچنین عنوان کرده اند که در این میان بیشترین ضرر شامل حواله دارانی می شود که در سال 1401 در پیش فروش این خودرو شرکت کرده و حدود 60 درصد قیمت خودرو را به حساب شرکت مکث موتور پرداخت کرده اند.

بنابراین شرکت مکث موتور با نادیده گرفتن وجه پرداختی 60 درصد قیمت خودرو در سال گذشته، مدعی است که حواله داران باید به قیمت روز خودرو (50 درصد افزایش قیمت کلوت اتومات) مابقی مبلغ را تسویه کنند.

براین اساس امضا کنندگان این پویش از مسئولان خواسته اند ضمن بررسی دلیل این افزایش قیمت نجومی کلوت اتومات، اقدامی در جهت جلوگیری از تضییع حقوق حواله داران و همچنین تخلفات شرکت موبوطه انجام دهند.

  * شورای رقابت: بازار خودروهای تجاری هنوز انحصاری نیست خبرگزاری فارس موضوع را از سپهر دادجوی توکلی، مدیر مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه توقف گران فروشی خودرو کلوت اتوماتیک و نظر شورای رقابت

فارس من| مطالبه توقف گران فروشی خودرو کلوت اتوماتیک و نظر شورای رقابت